DVDVHS

har länge gått och varit sur på min DVD/VHS spelare,
den börjar gå i penssion(stava?!)
det finns ju inte att köpa sånna någonstans längre

jag vill INTE ladda ner, eller Blue ray, eller vad fan det heter.
jag vill ha vanligt klassiskt, VHS och DVD.

jag sa ju att jag inte skulle lägga upp julklappar och skriva om dom,
men jag vill bara tacka mamma und sis som styrde en ny sånn åt mig! :D:D
man kan spela över från VHS till DVD, ladda upp grejer, fixa med usb minne,
och mkt mkt mer. nu sitter väl det någon och tänker: "va?! visste hon inte det?! hon är ju störd"

skiter jag i, jag är glad att jag fått en ny, och att jag fick igång allt själv ^^,
fast dom här spela över, spela in, kopiera osv. grejerna, har jag inte styrt.

Tänkte inte på at TV:n var så tung, höll på välta baklänges när jag lyfte ner den,
men jag är en envis jävel, jag lyckades få tillbaka den igen oxå.
blev värsta svettig. haha. men nu är allt på plats :)


öppning


flyttat framochtillbaka TVn, sen nya "spelaren" under


det funkar! :D



Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad roligt det verkar att överföra från vhs till dvd! Min farbror hade gjort några sånna och det var verkligen jättekul att kunna se gamla minnen på dvd igen :)

2012-01-04 @ 23:00:43
URL: http://vhstilldvd.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0