flashigt.

igår var vårat nya kakel med i DD, och golvet. en från DD kom och gjorde "en timmes intervju",
med han som satt upp det nya kaklet,

http://www.dalademokraten.se/Borlange/med-Murarn-Eriksson-/

den gjordes för ett par veckor sedan,
jag hade ingen aning om att det skulle komma en "intervjuare",
så jag kom upp där, yrvaken och halvnaken, så sitter det plötsligt 2 män,
(och dricker kaffe ur mina marilyn monroe muggar^^)

så nu har vi haft besök av tre män under ett par veckor.
men det är han som laggt glovet, och monterat alla skåp osv,
som är en riktig godig ;)
synd han är gift, annars skulle säkert både jag, sis und mamma slåss om vem som skulle förföra honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0