Julafton.

Det var en riktigt härlig julafton!
Farmor och Jenny kom på besök, och Jimmy<3 var förbi lite snabbt oxå.

mamma hade gjort jättegod mat och en efterrätt jag aldrig smakat förut.

sen blev det ju som vanligt, tv tittande, man jag tittade inte så mkt.
men såklat! såg jag Karl-Bertil Jonssons julafton, sis favorit,
och börjar även bli min.! (men svensson svensson kommer på andra plats! ^^)
sen blev det paket-öppning,
trodde inte jag skulle få några julklappar iår,
någon enstaka kanske, men jag fick flest av alla. konstigt nog.

jag tänker inte lägga upp några bilder på alla klappar när vi sitter och öppnar,
känns bara skrytigt, dom som inte får något alls blir ledsna,
men en bild måste jag iaf lägga upp,
jag hade önskat mig en rödochvit-randig pyjamas från polarn och pyret,
och det fick jag :D och randiga strumpor oxå, så jag tog på mig alltihopa,
satte på mig tomte luva, och röda-högklackade skor, och agerade jultomte. ^^
Jag såg ut som en polkagris.


lite julsnygg får man väl vara.


<3





tänker lägga upp fler bilder,
men då blir det på mamma, sis, farmor und mej.
vill inte skryta med massa paket.


ja, och sen så en till sak,
den som fick en av dom bästa Julklapparna är nog Jimmy <3



Kommentarer
Postat av: Syster

<3<3<3

2011-12-25 @ 11:45:52
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0