klart.

Nu är köket klart!! nästan. några plattor ska upp, sen är golvet lagt nere i källaren, så nu slipper man äntligen massa smuts och skräp under fötterna, hoppa mellan dom värsta fläckarna osv.

igår snöade det mkt. jag kom upp i hotpants och linne, yrvaken, och där står peter och en elektriker.
när jag skulle gå på toa nere, så fanns det ingen dörr.
jag hade glömmt att peter tagit bort den, för att såga av den en bit. men jag struntade i det. jag gick in ändå.

min kamera är inte tillbaka än, så inga bilder kan dyka upp.
men när jag får den så kommer det bli visning från kalendern,
mando i sthlm, köket och lite random, osv, osv. intressant, anntecknar ni?

over und ut.// HH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0