sen uppdatering.

I torsdags var jag ner på stan och styrde en del grejer,
sen kom jag på att det var längesedan jag und sis gjorde något,
bara vi två. så jag rang upp henne och frågade om vi kunde äta sushi på stan,
hon var helt berädd på att köra ett träningspass, så hon var klädd för det,
så jag köpte med sushi hem till henne, så åt vi där.

värsta mysigt det var. känner mig så dum när jag aldrig hälsar på,
jag tycker alltid det är så mysigt hon sis!
hon har verkligen fått det jättefint, och hon har typ gjort allt själv,
värsta duktigt! <3  vi såg ett avsnitt av julkalendern, den var ju faktiskt riktigt bra,

som alla, eller ja dom flesta säger, så var dom bättre förr. jag håller med.



sushi, julkalender och sis. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0