skitungar.

var ner på stan en sväng, hade lite ärenden att göra.
när jag var klar så missade jag precis bussen,
så jag gick in på centrumgrillen, köpte en varm choklad,
och delss för att värma mig, tills nästa buss skulle komma.

jag kännde inte igen dom, men dom kännde tydligen igen mig,
det var dom där äckel tjejerna, vad kan dom varit? 14-15 år,
som stod och spottade värsta äckliga snorlosskorna, eller vad det heter,
på busskuren, till slut sa jag till dom att sluta,
sen stod dom och snackade en massa skit, (typ som dom lotsades att jag inte hörde),
presic så gjorde dom idag, jag kännde inte igen dom,
men dom snackade värsta högt, som det var meningen jag skulle höra.

efter en stund så sa en av dom "nu räcker det, var inte så elaka".
men dom fortsatte, sen kom det två killar dit,
och tjejerna bara "det var hon vi pratade om".
sen när jag gick så följde en av killarna efter mig.

alltså vad är det för jävla äckel-barn det finns?!!!!
fy fan i helvete (ursäkta uttrycket), det är typiskt sånna ersoner,
som inte vågar stå för någonting, dom snackar skit om andra,
och deras äckel kompisar håller med, för dom vågar inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0