Julmys, med sis,ninan und ich

Idag träffades vi alla tre! <3
hur mysigt som helst!! verkligen något jag längtat efter;


<3

var så himmla kul!!
jag kände hur jag kom "tillbaka", när vi var små och lekte, badade i ninans sjö,
spelade in på band, sov på tuppö och i lekstugan och massa sånt.

ninan hade med sig ett gammalt kassetband som hon, sis och en kompis till dom adde spelat in på,
när dom sjöng, gjorde intervjuer, och sånt kul. åh vad roligt det var att lyssna :D
vi var hemma hos sis, och hon har ingen cd-kassett-spelare (bara jag som vill ha det nu förtiden),
så jag tog med den och banden så vi kunde lyssna :)

När Ninan kom och hämtade mig så åkte vi först och skulle slänga lite flaskor, tidningar osv.
när vi var framme, såg vi någon som bara slängt dit en massa grejer, bla. en dator och tre tavlor, och en massa diskgrejer, jag börade klaga att så ska man ju INTE! göra, det ska ju till soptippen, sånna grejer.

Ninan kollade på en av tavlorna, och det var en bild på nått "gubb-lag", taget vid kvarnsvedens IP,
jag kollade på dom andra två, och det var diplom. (antagligen var det väl någon av gubbarna som tröttnat på dom och inte ville ha dom längre). Ninan skämtade och sa: "ska vi ta med "gubbtavlan" till jenny, som en julklapp från oss båda?"  klart vi gör!! sa jag.

en typisk grej som vi skulle komma på, sen när vi kom in så fick hon den, vi skrattade länge.

:D

sen delade vi ut ulklappar tillvarann.
alla blev nöjda och glada!
och så lyssnade vi på banden vi spelat in när vi var små, alla skrattade hejdlöst ^^



ninan und sis visar upp några av klaparna :)




sis håller i "rått-spelet". vi hamnade i 10 års åldern, skrattade hela tiden, spelade det flera ggr.
så började vi prata en massa minnen. ville inte att vi skulle gå, men vi var lite tvugna,
sis väntade annat besök och ninan skulle hem till mamman och pappan,
innan hon åkte hem till sitt place.

TACK!!!!! <3 så jätte, jätte, JÄTTE, jävla (ursäkta), för en mysig kväll Ninan und Sis!!!! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv för en mysig eftermiddag!

Kram / Nina

2011-12-27 @ 20:40:21
URL: http://nian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0