blåbär

kom för en stund sen hem från stan,
gjorde en del ärenden, och sen så var jag så sugen på alla goda godisar dom har i den "lilla karamell affären" på stan. var lite kul när jag var in där, jag brukar gå in där rätt ofta, så dom känner igen mig, och sen när jag skulle betala, så såg jag att det hade kommit en ny kexchoklad, med blåbärs-smak. (vadå äckligt?!) så såg han i kassan att jag stod och kollade vad det var för något, och så började han prata om att det var flera personer som frågat hur mkt blåbär det är i, så tog han fram sina glasögon och skulle kolla,
det slutade med att han hittade inte ett enda "spår" av blåbär.
"får man göra såhär?! värsta lurendrejeriet!!"
jag försökte hålla mig för skratt, men det gick inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0