doktor och biltvätt

I onsdags så var jag hos doktorn,
visste inte riktigt vad jag skulle göra,
kallelsen såg så konstig ut, så för ett par veckor sedan,
så följde jag med mamma när hon skulle dit, och passade på att fråga.
hon jag frågade sa typ;
"men oj vad detta ser konstigt ut, det här stämmer ju inte, vet inte alls vad det är, ändå ser jag att det är jag som skrivit ut den".

vadå störd tant?!!

hursomhelst, så gick jag dit, och dom fattade inte då heller varför jag var där,
men fick komma in, och sköterskan sa att jag skulle ta prover, ja, nu kommer jag inte ihåg vad det var för. sen när jag var klar så ringde jag mamma och försökte förklara, och hon bara;
"men Hanna, dom där proverna har du ju redan tagit!"

ingen fattade något. blev hursomhelst stucken i onödan, och fick ännu ett blåmärke. stört.

sen senare på dagen, så skulle jag träffa sis lite snabbt,
hon skulle bla. tvätta bilen, och då ville jag följa med.
låter jätte löjligt, men alltid när vi var små och mamma eller pappa skulle tvätta bilen, så fick vi alltid en glass,
därför ville jag följa med :) och så var det hundra år sedan jag åkte i en biltvätt.


Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, jag såg att ögonen hade olika färg. De måste vara blixten som ställt till det :)

2011-02-17 @ 17:57:18
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0