svimmade igen

kom att tänka på, i onsdags när jag varit hos läkaren, så gick jag hem och skulle vänta på min sis. började känna mig så där svimmfärdigt-konstig, trodde att det berodde på att jag varit vaken från halv sex, för jag ville inte missa läkar tiden och att jag inte ätit något, men sen kom jag ju på att jag sovit nästan 11 timmar, och att jag ätit fruktsallad. hade ställt min väckarklocka på ringning så jag inte skulle missa jenny.

vet inte hur eller när, men vaknade av att min syster kommit, och frågade hur jag mådde, hon hade visst kommit in och hört väckarklockan utifrån, och sen försökt väcka mig, och att jag hade, enligt henne "värsta äckliga ögonen", så jag hade svimmat, tur att jag låg i soffan iaf, så jag inte ramlade någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0