tankar från nu och då

kom att tänka på en grej så jag fick berättade för många årsedan, en sann händelse.
jenny kom och tänka på den i onsdags, och då kom jag ihåg den.
kommer inte ihåg vem det var som råkat ut för det, eller vem som berättat för oss,
men ungefär så här var det;

det var en kvinna som var påväg att köra ut från en parkering, och plötsligt så hoppar det in en äldre "dam" i framsätet, och frågar om hon får åka med. kvinnan som kör blir osäker, men går med på det, men sen när hon är påväg att backa ut som ser hon att "damen" har jätte mycket hår på armarna och benen, överdrivet för att vara en dam, så hon ljuger för "innhopparen" att hon har nackspärr och har svårt att backa, så om den äldre "damen" kan gå ur och hjälpa henne att backa, "damen" gör det, och då kör kvinnan iväg.
sen ser hon att den äldre "damen" glömt sin handväska i bilen, hon tittar i den, och hittar bla en stor yxa.

värsta hemskt! lät som en story från en film, där en psykpassient rymt från ett mentalsjukhus, och klätt ut sig till kvinna.

drömde värsta mardrömmen om det inatt, och sen så vaknade jag helt kallsvettig av att jag drömt att en jätte äcklig gubbe tryckte upp mig mot en vägg och skulle våldta mig, kände värsta tyngden mot mig, var helt säker på att det var på riktigt (vet hur det känns), så började skrika. det var alva som låg över mina fötter, tror jag måste lära henne att hon inte får sova i min säng längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0