Vi Tre Dag <3

Idag har sis, ninan och jag träffats.
hur mysigt som helst. as always <3
ninan har blivit faster till en algot, grattis :)

vi skulle ses på stan halv tolv, jag skulle ta bussen in,
när jag skulle ut så fick jag inte upp dörren,
det var helt igensnöat, fick inte ens upp låset.
stod där jätte länge, så försökte jag gå genom källaren,
och ut genom garageporten, men den var oxå helt igensnöad,
så jag ringde sis, så fick hon komma och skotta "fram" dörren.

så lyckades alva smita, och sprang runt i halva kvarnsveden typ,
tog hundra år innan vi fick in henne,
så vi blev värsta sena till ninan, för vi skulle hämta upp henne på stan.

vi lunchade lite på kupolen, köpte lite lördagsgodis och hade hur trevligt som helst!
pratade massa roliga minnen, och skämtade som VI TRE brukar göra.
Tack för en supertrevlig och mysig eftermiddag sis och ninan! tycker om er! <3<3


Ninan und ich, Har lånat bilden från sis: http://www.jennyfilipsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Syster

<3<3<3

2011-02-13 @ 08:10:16
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0