x2

är det inte så jävla typiskt, samma kväll som jag kom hem från sjukhuset, så får jag ett nytt anfall,
vid datorn, ambulans kommer och säger att jag ska åka med, men jag stenvägrar! nu får jag faktiskt bestämma helt själv om jag vill åka med. hade verkligen ont i kroppen överallt, när jag sov, tog i gen alla timmar jag missat, men vaknade varje hlavtimme, att jag hade sånna smärtor i nacke och att jag var mörbulltad.
jag frågade mamma varför det var så (fick för mig att jag skulle bli förlamad)
hon bara; "nej, men det är nog för att du låg på golvet och bankade det upp och ner när jag hittade dej".
har ett blåmärke på kinden, över armarna, ser verkligen misshandlad ut.

nu måste jag till stan köpa smärtstillande och se om jag hittar någon vetekunde man värmer i ugnen,
min tog slut för ett bra tag sen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter inge vidare Hannan. Skickar en styrke tanke till dig!

Kram/Nina

2011-02-01 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0