23:53

mamma åkte in på sjukhus i morse.
jag och jenny var och hälsade på runt två tiden.
tycker inte om sjukhus, det luktar verkligen just sjukhus.
hon såg så sliten ut. och liten och mager.
jag frågade mamma: "kommer du dö?" rakt ut.
men nej, det gör hon inte,
kanske inte världens bästa och trevligaste fråga man vill få,
men jag blir orolig för minsta sak nu förtiden,
jag har ju ingen pappa kvar,
jag var inte tillräckligt rädd om honom, förlåt <3
så jag vill ha kvar dom som finns kvar, eller vad man säger,
ja, ni fattar. oj vad detta inlägg blev krystat,
men just nu är jag inte på mitt bästa humör.

Alva får sova hos mig inatt (det brukar hon gör iof.)

jag dammsög innan jenny kom och hämtade mig,
det syns inte, alva hårar som fan, får fixa det imorgon,
ja, det är ju om tio minuter, så ja, ska jag dammsuga snart,
eller vänta åtta timmar. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0