EE <3

hade besök av min kära jessica i helgen.
nice as always <3<3<3<3<3<3<3
tur att vi har samma humor, "thehets humor"

vi kom iväg på en fest hos en som jessica känner,
det var världens jäkla snöoväder, snön föll så himla hårt,
man såg knappt någonting. jag gick hem lite tidigare,
tror aldrig dfet tagit så lång tid för mig att gå från typ soltorg och hem,
vanligt vis tar det 5-10 min, max 15, det tog över 40 min.
jag kände verkligen hur mer och mer snö det kom, sista biten pulsade jag fram.

men jag tackar och bockar och niger EE för en trevlig kväll, får vi göra om snart <3


alva kom ner en stund och joinade oss, hon låg och sov,
och typ smälte in bland mina kuddar, så jag tänkte inte på att hon låg där,
så jag kastade upp kläder i sängen..........


....... "va fan gör du?!" tänkte hon nog.

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad sööt. Hon ser helt yrvaken ut:)

2011-01-20 @ 19:19:17
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0