falun.

dagen började ju, typ bra. inte.
vaknadetjugo i elva, då buss gick och jag skulle varit i stan.
det slutade med att jag kom två timmar sent, till min piercing tid,
men det gick bra, sen fick jag springa bort till lindex och köpa hela stayups,
(har bara trasiga hemma), sen kasta mig på bussen till falun,
jag hann. skönt.

det var kul att bli fotad och sminkad, det tog nästan tre timmar,
men jag klagar inte, det var väldigt kul! det var tre fotografer,
två tjejer och en kille, killen fotade mig.
han var värsta trevlig, en av alla saker och komentarer han sa om mig var;

fotokillen- "hur känns det?, är det pinsamt tycker du?"
jag- "nej, absolut inte! tycker detta är jättekul!"
fotokillen- "jag undrade bara, jag hade lätt velat vara din kille,
när du har dom där heta kläderna på dig!"

några bilder;

















Kommentarer
Postat av: Syster

Snyggt!! Den nästasista tycker jag var jättefint ljus på och den när du ligger på spegeln var fin. Alla är fina!!! puss puss puss! <3

2011-01-21 @ 22:27:51
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: L.

Snygging!

2011-01-22 @ 00:09:31
Postat av: Felicia

Jättefina bilder!

2011-01-22 @ 19:57:23
URL: http://schwarzweiss.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0