02:05

spelningen i lördags med plommonen var helt underbar.
vad annars skulle den vara?!

kom och tänka på en av turneérna vi åkt med dom, som helt klart var den bästa av dom tre 6 tourerna vi gjort, (om man inte räknar med en trip till hamburg då och då, då blir det, vet inte hur många ggr)
spf var förband till mando, en dröm som gick i uppfyllelse för mig.

just nu tänker jag på att världen är orättvis, och när folk inte håller vad dom lovat och ljuger en rakt upp i ansiktet.

sitter och tittar på Ace Ventura, och då tänker jag alltid på Ninan.

Sis är utomlands och har det bra, för någon dag sedan skrev hon att det var 40 grader varmt,
och då var det typ 22 här och jag tycker det är för varmt,
blir nog inga utomlands resor för min del, förutom Tyskland, hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0