början

today åkte jag und Jimmy in till stan för att hämta banden, och sen tänkte vi sätta upp ett tält oxå. vi har ju båda camping biljetter, och så kan det varar bra att ha om man inte orkar/vill ta sig hem, sen skulle vi styra en del andra grejer oxå, men det hann vi inte, jag kände att jag var påväg att få ett anfall, så vi får styra det imorgon. hoppas jag mår mättre då. Jag måste tacka Jimmy ännu en gång att han var snäll och hjälpte mig hem <3 <3


snyggJimmy


jag med mina fläskiga ben.


SnyggJimmy


jag med mina fläskiga ben.

Kommentarer
Postat av: Girls Rule 4-Ever!

Jag snubblade precis in på din blogg och såg att du inte var nöjd med din kropp. Jag skulle vilja veta detta: Vad vill du ha för kropp och vad gör du just nu för att få den kroppen?

2011-06-28 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0