dubbelt.

I tisdags när jag och Jimmy var på stan, så svängde vi även förbi vid folk&rock och kollade lite skivor.
Ingemar (som ägaren till affären heter) har verkligen allt där inne,
det finns tom. ett fack för skivor som heter "lite skum och udda musik".
hursom helst, inget thehets-party utan britney, så jag frågade efter hennes senaste skiva;

den hade han såklart, fast i "papper" ist. för skivfodral, eller vad man säger.
struntsamma tyckte jag, tycker ändå det ser lite flaschigare ut med "papp-fodral".

Och Sen igår när vi var upp till ICA-kvarnen för att handla lite och hämta ett paket jag fått, så hade jag glömt var det var, men visste att jag väntade på soundtracket till senaste Harry Potter-filmen.
paketet "kändes" ovanligt tjockt för att vara en cd-skiva,
men för tunt för en DVD, vad tror ni det var i?, jo;

det var Harry Potter skivan, men oxå;


denna skiva. Hade helt glömt att jag beställt den oxå.
men nu har jag två, en i "papp" och en i "plast".

inget ovanligt för mej, har ju typ femhundra olika skivor med MD och SPF,
som i är plast/papp/LP/EP osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0