fy fan

har inte kunnat sova på hela natten.
HUR FAN I HELVETE SKA JAG!, ETT STORT JÄVLA FETTO KUNNA SOVA??!!!!!
jag vill bli smal, jag vill bli smal.
min jävla äckel fula feta mage bara växer hela jävla tiden.
jag är en stor fet klump.
varje gång jag ser mig i spegelen ser jag bara äckel. äckel, äckel, äckel.
och jag förstör bara en massa för andra, det har jag fått höra sen jag var liten.



Jag borde fan ha brunnit inne i huset,
så hade alla sluppit mig.


(kom inte och säg att jag ska prata med någon/gå på behandling osv.)
försökte från början, att prata med hon som födde mig, och hon som är min syster,
men ingen av dom lyssnar,vill,kan prata om det.
dom lyssnade inte ens när jag blev våldtagen.


så jag är ju bara ivägen.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du ska inte känna att ingen lyssnar för att två, tre - eller tio personer, har struntat i det fast du har försökt berätta vad du känner. Och du förstör inte för andra, eller är i vägen. Du är mycket, mycket bättre än vad du själv tror, men det spelar ingen roll så länge du inte tror det själv. Och jag lyssnar - annars hade jag ju inte varit här. Massor av kramar!

2011-06-17 @ 13:51:28
URL: http://exceptfear.wordpress.com
Postat av: Syster

Säg inte sånt som inte är sant:(

2011-06-17 @ 23:08:19
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0