SPF, EE und Jimmy

I Lördags så spelade SPF på torget utanför biblioteket i blge,
det var ju några mindre band som spelade innan, men SF var ju såklart själva "huvudbandet".
Jessica kom hit<3 värsta kul, har inte träffat henne på länge, och Jimmy<3 var oxå med.

det stod ingenstans när SPF skulle börja (det var dom vi ville se), men sen såg jag att jag fått ett mejl från en viss person, som berättade tiden, så vi åkte in till dess, men såklart så började jag må dåligt, så jag åkte hem igen, bara för att vila en stund, och sen åka tillbaka, så jag skulle hinna se någon låt. Jag hann typ se hela konserten iaf, missade bara någon låt, dom började senare än vad vi fått veta, bra för mig iaf, och längst fram var vi oxå, det var inte så mkt folk som jag trodde det skulle vara.

Sen när vi kommit hem så blev det efterfest, tequila och britney.
Jimmy fick nog sig en chock när han som Jessica och mig dansa loss, och ha "thehets-party"  ;D
Men kul var det. verkligen, så;
TACK SOM FAN JESSICA UND JIMMY FÖR EN GRYMT ROLIG KVÄLL/NATT/TIDIG MORGON!!!!
OCH TACK SÅ KLART SPF FÖR EN HELT UNDERBART, JÄTTEBRA SPELNING!!! <3<3<3<3<3<3


Jimmy und EE


Jag und Jimmy


SPF

SPF

SPF

SPF

SPF

Jag och Kristian

Jag och Calle

Jag och Jonas

Calle och jag

Jonas, David, jag

Jag och Victor

sen åkte vi hem, och drack tequilat.....

Jag und EE

Jimmy und EE

Jimmy und ich, men inte alla fötterna i kanoten.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack själv baby! Alltid lika trevligt!! <3 Vad cool den nedersta bilden på dej och Jimmy blev

;)

2011-06-13 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0