godis och Dylan

Jag och Dylan gick till caal och tog en sallad,
Jenny du måste prova den med mozzarella!!!!

Innan, så gick jag in på lindex,
och frågade om dom hade "öronpluttar",
jag har ju 18 hål i öronen,
och jag lyckades spola ner hälften(stava?) av dom,
i handfatet.
dom hadde inga, så jag får gå till H&M,
eller Glitter.

Samtidigt gick Dylan och köpte "sugisar" till mig,
ja, det är godis som är hårda, som man kan suga på.
Jag ville inte gå in där, för jag är in där typ minst en gång i veckan,
tycker det är pinsamt, fast dom gillar ju det, dom vet precis vad jag vill ha,
hursomhelst, Dylan sa någonting om att dom hade sagt typ så här;

"Jaha, så hon skickade in dig nu,
hon ska inte vara rädd för att komma in här,
det är bara roligt/kul,
men vi förstår inte hur hon kan vara så smal,
lever hon på godis?"

jag vet inte vad jag ska säga,
jag gör ju typ det. nästan.

strunt samma, över och ut// HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0