jävla fan

tror det var igår kväll, det hände,
minns inte, för allt gick så snabbt,
eller vad man ska säga.

jag skulle resa mig ur sängen, och bara sådär,
så svartnade allt för mig.
det jag minns är att jag hörde hur mamma kom ner,
och hjälpte mig tilbaka till sängen,
och att jag hör sis ropa uppifrån, och frågar vad som händer.

sen sov jag säkert över elva timmar.
när jag vaknar och tittar mig i spegelen,
så ser jag ut så här;

helt JÄTTE svullen i ansiktet, och ett stort blåmärke under hakan.
jag orkar inte med dett längre.
jävla fan oxå

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj Hannan, usch vad otäckt! Hoppas verkligen att det finns något som kan göra det bättre!

Kram/Nina

2011-03-14 @ 17:41:32
URL: http://nian.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0