sis,mamma. älskar er!

va fan är detta?!!!
man blir så ledsen så man vill gråta,
och det gör man.

förstår inte varför våran familj ska drabbas från det ena,
till det andra....

* huset som brinner ner, jag och älskade pappa var påväg att brinna inne, men vi lyckades ta oss ut.
*pappa råkar ut för hjärtcancer, och han dör i en väldigt tidig ålder,
var VÄLDIGT jobbigt, speciellt för mamma, (jag såg henne gråta där ingen trodde dom såg henne, jag gjorde iof. samma sak.) vet inte hur många ggr. jag var borta hos farmor, och försökte trösta henne.
*och så tog det jättelänge innan vi fick någonstans att "bo",
men vi fick ingen hjälp.

och nu har min mamma fått en blodsjukdom,
iof, hon har haft den ett tag, men jag som bor hemma med henne, märker hur sämre hon blir, jag känner mig så hjälplös hela tiden!! försöker göra så gått jag kan, men det hjälper inte.

blir så ledsen för henne då, och så tänker jag på min sis hela tiden. önskar från allt, att det ska gå bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0