lite uppdatering

har inte skrivit på ett tag.
har typ inte "orkat", om jag ska vara ärlig,
så är jag rent ut sagt JÄVLIGT trött på internet.
man kan ju inte göra någonting utan att internet "hänger på."

iaf, calle spelade på folk och rock i måndags, och sen var det signering.
värsta bra det var, och han är alltid så snäll och trevlig mot mig.
sen efteråt åkte jag och Jimmy hem till honom,
första gången jag var där. hanns mamma hade gjort värsta goda tomatsoppan!!!
jag som älskar tomatsoppa, tur så fick jag recceptet(stava?)
så nu kan jag oxå göra bättre soppa, än jag gjort förut.

det var ganska gulligt av en tant/kvinna (hon och hennes man har "cacao-godis-affären" mitt emot folk och rock)
dom vet typ vem jag är, för jag är in där minst en gång i veckan och köper "sugisar" (alltså godisar som man suger på, som är salta och sura). och så gillar dom mando diao oxå, vet inte hur många ggr vi stått och pratat om dom, hursomhelst, kvinnan sa typ: "åh vad snygg killen med hatt är, och hon tjejen i röd jacka, vad roligt att se att ungdomar fort. är så snygga och har bra stil". värsta snällt sagt :)




blev inte speciellt bra bilder, men alva hade lyckats få tag på min kamera dagen innan,
men den är fort. hel. kul att calle hejade på mig :) (iof. han brukar göra det innan han/dom spelar)


här har vi dylan/håkan hellström, eller ja, Jimmy som han heter.
ganska kul/flashigt hur vi lärt känna varann. tack vare mig ;)

sen har det hänt en del, fler saker, typ som att alva har tuggat sönder halva köksgolvet,
och jag fick så klart skulden för det. (antingen får vi lämna bort henne, eller så blir det djurkyrkogården).

Jag ska skicka ETT VÄLDIGT STORT HJÄRTA MED MASSA KÄRLEK I, till min sis,
som har det kämpigt/jobbigt just nu,
önskar jag kunde hjälpa till på något sätt <3


imorgon ska jag till sjukhuset, och kolla vad det är för "fel" på min vänstra sida av kroppen,
jag har lika känningar och domningar som jag hade när jag fick veta att jag hade borelia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0