03:34

glömmde precis bort vad jag skulle skriva.
så där som att man ska gå och hämta något,
och så måste man gå tillbaka till stället man var på när man kom på det.
får se om jag kommer på det,
men tänker iaf. gå och fixa mammas födelsedagskort.
vill att det ska bli fint, och bra.

Nu tänker väll ni "varför sover hon inte vid halv fyra?!!
är hon helt störd eller?!!"
då ska jag tala om att ibland så kan jag bara inte somna när man ska,
kan bli vaken till typ nio på morgonen, sen somnar jag, och sover till elva/tolv typ.
sen somnar jag tidigt på kvällen,
det är ju igentligen det man ska göra,
och så sover jag till "lagom tid",
(eller vad man säger).

nu tänker jag iaf få till mammas kort,
kolla VILJANS SEGER,
äta turkisk peppar,
och kanske ta ett glas rose.
vi får se. (haha, det rimmade ju)

över und out.// HH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0