debaser.

Ich und EE, var igår och kollade spf på debaser.
riktigt, riktigt bra. jag hade ju underbart, hett och snyggt sällskap,
så jag ska ju inte klaga.

Lite jobbigt bara att en massa minnen från våra turneér togheter kom upp.
Vi körde på en alkohol fri kväll, känndes bra,
vi skulle ju ändå åka hem efter spelningen.

Jag väntade nästan fyra timmar på tåget till blge från sandviken,
som tur var så var väntsalen öppen, så jag tog en timmes powernap där inne,
löste korsord, läste skvaller, hade tänkt att köpa något i "tåg kiosken",
men den var såklart inte öppen, efter någon timme behövde jag gå på toa,
så gick bort till den, då stog det att man skulle betala genom mobilen!! helt sjukt!!!!
jag hade ju glömt min hemma, så jag stod där som en idiot,
till slut kunde jag inte hålla mig så jag klättrade in bland massa regnblöta buskar och satte mig,
nöden har ingen lag, eller vad är det man säger.


påväg till EE några timmar senare än beräknat,
fick ett annfall, har slagit i hakan. igen,
så har värsta blåmärket.
skit i mig på fula bilden, halsbandet är ju alltid snyggt.


alla har ipods(stava?), m3, eller lyssnar från sin mobil,
jag kör klassisk freestyle.


har styrt örhänge av Alvas bricka oxå.
Så nu kan jag ha dom båda två.
fick sköna/härliga/fina komlimanger för dom :)


här har vi den snyggaste driven ever! <3 min snygga Jessica<3



Jag, fet som vanligt.


Helt plötsligt så började det spöregna och ännu mer.


lite färdkost på vägen, men kan ju tala om att fruktsalladen smakade mögel,
så stod det att den skulle vara färsk. undrar hur den är när den är gammal?


våra tjusiga,  special, alkohol drinkar vi fick.
EE tyckte om dom, men jag fick spykänslor,
så jag nöjde mig med vatten längst fram vid sceen(stava?),
och deras svettiga ansikten och sånt som inte får nämnas för småbarn



Jag är som vanligt fett dålig på att ta kort, så det vår bli två.


lägger upp dom bara för att,
ni får väl klaga hur mkt ni vill på hur dåliga dom är, när ni väl gör det,
så kan ni kanske skriva vem det är som tycker dom är fula,
så kan ni hjälpa mig att fixa foton.??     Darin eller VAD??




Kommentarer
Postat av: Jimmy

Har Kalle klippt sig? Eller ligger luggen där nånstans på andra sidan?

2011-05-16 @ 00:20:41
URL: http://exceptfear.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0