.

Jag brukar inte läsa "kändisbloggares bloggar", eller vad man säger,
men när jag såg detta; http://www.kissies.se/

var påväg att skalla mig själv!

det som hon råkade utför, har hänt för mig x antal ggr varje månad.
och bara för hon råkar ha världens jävla barbiekropp och bröst stora som globen,
så hamnar hon i tidningen överallt, precis som alla andra.

men vi andra då?, sånt har hänt för mig och massa andra flera grr.
vet inte vad jag ska skriva, och vet inte ens varför jag skriver detta, men blir bara så trött på allt.

om jag skulle bli våldtagen (igen), och det hamnade i tidningen, tre rader skulle det bli, men för andra "kändisar" skulle det bli fem tusen sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0