fix

hittade på lite grejer som hängt på olika saker, prylar man köpt,
försökte styra lite örhängen av dom;





Här ser man inte vad det är, men om jag minns rätt,
så var det en grej som hängde runt en parfymflaska,
man kunde välja mella ex, snövit, askungen osv.
jag tog törnrosa.


det här är ett H som jag fick av , ja, jag minns inte,
men det var ett halsband, så gick kedjan sönder,
sen så blev "H-et" missfärgat, har försökt fixat det flera grr,
men nu blev det ett örhänge ist. det ser värsta orange ut,
men det ska vara silver, det är jag som lagt det på dumt ställe.



Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så duktig med allt pyssel Tycker det blir fint. puss.

2011-05-23 @ 06:54:09
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0