jag har en UNDERBAR kompis.

Igår kom Jimmy vid nio på morgonen,
vi hade tänkt att kupola lite och ha sönder stan osv,
men som vanligt så var jag jätte trött och sov till två,
Jimmmy han äta, göra sig klar osv.
så vi tog en vända på stan,
men det blev inte en så lång vända,
jag började känna mig värsta yr, och vimmelkantig, eller vad man säger,
så Jimmy var snäll och hjälpte mig hem,
sen var han ännu snällare och åkte in till stan igen och köpte en american take away pizza till mig,
så kom han tillbaka med den, så åkte han snabbt in till stan för att gå på bio med sina kusiner.

Du är för snäll Jimmy!!
Ingen jag har träffat/kännt har varit så snäll som du är,
nu pratar jag inte bara om pizzan (vore ju löjligt),
du har gjort en massa snälla och fina saker för mig,
och skrivit massa fint.
önskar jag kunde vara lika bra tillbaka,
men som du vet, så har jag väldigt svårt att lita på människor.

Vill bara säga tack för du finns.



Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så mycket värd honom! <3

2011-05-09 @ 07:36:32
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Du är så mycket värd honom! <3

2011-05-09 @ 07:36:59
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: vem

w

2011-05-12 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0