ledsen.

Ibland blir jag bara så trött på personer som inte visar sig vara den/dom de är.
känner mig bara utnyttjad, och är ledsen över massa.
Dels i familjen, där inget fungerar,
och att ja, resten blir jag bara ledsen över om jag skriver.
men är så trött på när en del helt plötsligt slutar höra av sig,
fast man försöker få kontakt,
men man får ingen förklaring varför.

och är så ledsen över alla sjukdomar överrallt, och olyckor,
vi har haft och har för mkt av dom i våran familj.
Ibland så nästan tror jag att det är meningen att vi ska drabbas av alla möjliga olyckor....
cancer, hjärnblödningar, blodsjukdomar,
våldtäckter, plötsliga sjukdomar, långvariga elaka sjukdomar,
kan nog radda upp en hel lista.

usch vad jag inte har lust med någonting just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0