kupolas.

Igår var Jag und Jimmy på kupolen och styrde lite grejer.
Fast först hjälpte jag sis att bära lite grejer till hennes nya lägenhet,
eller jag kanske inte bar så värst mkt, är nuförtiden rädd att bära tunga grejer i trappor.
Värsta mysiga lägenheten, kommer bli kanon för henne <3

Det blev en del shopande för mig,
hade igentligen tänkt att bara köpa varor till torsdag och fredag,
men hittade en del fina stuff oxå;


super söta pumps.



ännu ett par brills


två par strumpbyxor. (har sönder typ ett par i veckan)


snygga spets "fingervantar" (eller vad man säger??)


en ny pincett (har tappat bort min förra)


Lite mer nagelack, mina "gammla" håller på att ta slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0