23 år.morgon.

trodde jag inte skulle bli det.
faktiskt.

vaknade av att Jimmy kom in och sjöng för mig.
han sa att det dom två presenterna jag fick nu, var bara några.
jag som inte ens förväntat mig någonting.
(hade sagt tidigare att jag inte ville bli firad).

visar lite av bilderna från förmiddagen, sen firandet(som dom styrde ändå), kommer sen.


en MM kalender, (och han måste läst mina tankar),
leopardstrumpbyxor, mina hade precis gått sönder.

sen när jag går ut på trappen så står det ett paket där.
visste inte vem det var i från, men jag hade mina aningar,




det var ju från min kära Ninan! <3
värsta fina handgjorda lådan/asken med MM, och spray, nagelack,
"hederliga Persson strumpor", värsta fina MM etuiet! åh vad glad jag blev!
hon kan verkligen läsa mina tankar ibland :)   <3<3



fick oxå ett brev från farmors syster, Naemie, från landet "Down Under",
Australien, om ni inte fattar.

jag fick massa blommor oxå, nästan som jag skulle fyllt 40, eller 50.


mamma skulle iväg och jobba tidigt, men hon hade minnsan gjort det fint;





lite av presenterna jag fick av mamma. kolla in kortet, skitsnyggt!!,
vi kan göra kort vi ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0