23 års bjudningen hos sis


det bjöds bla. på suchi. <3


skit i mina fetto armar och fetto haka, titta på Jimmy ist.
fick värsta bra filmerna av honom. tack! <3<3


alla samlade, farmor, mamma, jimmy, jag och sis.


fick en UNDERBAR bok av sis, om MM, som jag aldrig sett/visste fanns,
så jag vet, töntigt, men jag fäller några tårar här.


trodde inte det skulle bli någon tårta, för jag sa att jag inte ville ha det,
men här kommer den, och gissa vad det var på den?!


MM såklart! :D blev värsta överraskad.
gissar att mamma eller sis, tagit bilden från den som jag målat nere på min vägg,
ni puckon som inte ser, så är det ju en av dom mes kända bilderna på henne,
när hennes klänning blåser upp. (har den tatuerad om någon antecknar).


jag klarade blåsa alla 23 ljusen


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysigt det ser ut! :)

2011-11-05 @ 08:47:16
URL: http://nian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0