anfall.

när jag var klar och skulle hem så missade jag precis bussen,
dom går ju inte så ofta under helgen,
så jag satte mig inne i gallerian, för det var så kallt.
sen börjar jag känna mig konstig, yr osv. och ramlar jag ner från bänken och får ett annfall.

det var inga folk där inne (konstigt), men jag lyckades ta mig upp, ringde först polisen,
och frågade om dom kunde köra hem mig,
dom var värsta otrevliga och nekade min fråga.
jag ringde taxi, och sa att jag ville att någon som skulle komma,
kunde hjälpa mig in,ur taxin,
och sen i vårat hus, och se till att jag kom ner för trappen till mitt rum.

det kom en taxi, och han var värsta snäll och hjälpsam. vet inte vad han hette, men vill tacka honom jätte mkt för hjälpen och att han förstod vad det var!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0