ARG.

längesen jag bloggade, har en del att blogga, men nu måste jag bara skriva detta!

var uppe till kvarnen (ICA Kvarnen), och skulle hämta ett paket,
sen när jag väntade på bussen hem, så var det tre andra tjejer där.
två av dom höll på att spåtta på ett av buss-kurens fönser, höll på att harkla, dra in snor så där äckligt osv.
till slut stod jag inte ut, jag sa till dom att lägga av. så började dom tjaffsa jätte mkt, och bettede sig verkligen som taskiga tjejer i 7-9,högstadiet. dom sa värsta dumma sakerna, jag satt där och var lugn, försökte iaf, men innom mig ville jag bara gallskrika åt dom och slå till dom. dom var verkligen elaka. sen kom värsta tjejgänget, eller vad det heter, och stod typ som en ring runt mig och alla var värsta störda, sen när äntligen bussen kom, så var det några av dom som gick på, jag hörde hela bussturen hur dom snackade skit om mig över hela bussen,
sen när entligen min busshållsplats kom så hörde jag typ nått att dom sa; "hejdå tönt/hejdå äckel" osv.

fy fan vad det finns vidriga människor!!!!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Gud vad ledsen jag blir :'(

2011-11-09 @ 18:40:27
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Det finns många idioter, och den ska du inte lyssna ett dugg på! Bättre att inte låtsas om dem.

Håller på dig!



Kram/Nina

2011-11-09 @ 19:49:51
URL: http://nian.bloggagratis.se
Postat av: Felicia

fan vad dumma människor kan vara :( lyssna inte pâ dom <3

2011-11-09 @ 21:15:30
URL: http://kafkascupcake.tumblr.com
Postat av: Anonym

Inte alltid som barnagg skulle vara fel i vissa sällsynta fall <_<

2011-11-09 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0