byggeri

vaknade idag av att jimmy var upp och duchade (stava?!)
han var påväg till plugget, jag gick då upp och dukade fram lite frukost osv.,
men såklart var han ute i sista sekunden, som jag oxå brukar vara,
så det blev ingen frukost.

tog en powernap lite senare, efter jag fixat lite med korten,
blev väckt av ett hårt bankande på min dörr och att någon ropade mitt namn.
blev först värsta rädd, men sen kom jag på att peter, hantverkaren skulle komma.
jag tog på mig dom närmaste kläderna jag hittade och slängde mig ut;
det blev ett par strumpbyxor och en kjol. och håret såg ut som jag kom ut från troll-kulan.
trodde kjolen var en tröja, det var en sånn som sitter högt, eller vad man säger.

jag kom upp i hjärt-färgade strumpbyxor, och en kjol som fick vara klänning, VÄLDIGT kort sådan,
och skulle hjälpa honom med ett par grejer. tur att det inte var så mkt.

skulle vilja gå upp och äta något, men då stör jag bara,
jag får ta det jag har på rummet, eller hur Jimmy ;)


över und out.// HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0