jag visste det innan mando ;)

jag skrev detta innlägget för ett tag sedan,
känner mig lite bra och flachig (stava?!),
att jag visste det innan mando visste det. ^^´
dom fick reda på det för någon dag sedan. 

status till mig? ; D


MANDO DIAO har fått ett tåg döpt efter dom.

gick igenomperongen, eller vad det heter, på tågstationen,
här i blge, kom på att dom håller på att bygga om, så man måste typ gå "runt",
när jag var påväg tillbaka så  la jag märke till denna olanch/affich:





var bara tvungen att ta den.
trodde det menades att bandet lämnat alla och flytt typ, men sen kom jag på att,
efttersom ett tåg nu heter MANDO DIAO och det lämnade borlänge i tid,
så var det tåget dom menade.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0