kakel.

innan jag blev bortbjuden till sis, för att bli firad, så slog jag sönder lite kakel, Jimmy var med oxå i början, men helt plötsligt fick han "jätte bråttom" hem. jag fattade ju att det var någonting med "bjudningen" att göra, så jag ringer sis och frågar om Jimmy oxå får följa med, hör hur hon blir tyst, och sen bara; "nej men han vet redan det". eller nått sånt sa hon. haha :) men värsta roligt och snällt att dom bjöd honom oxå. det uppskattade jag verkligen!


jag och kaklet slåss.


när mamma kom hem så trodde hon att det var Jimmy som fått bort det mesta,
då blev jag sur och sa att han började och vi fick bort lika mkt!
tror jag fick bort lite mer efter han åkt. KVINNOR KAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0