sen uppdatering.

måste få skriva av mig lite, sen igår, jävla töntar dom var!
hursomhelst, detta blir nog ett halv långt innlägg, utan bilder, det får komma i efter hand. nu börjar jag;

Dagen efter jag fyllde år,
vill igen tacka alla som gjorde min dag! <3
så gick jag till godisaffären CaCao, jag skulle mött upp Jimmy vid fyra,
men han missade bussen,
så jag gick dit och väntade, dom är så snälla och trevliga!
det blev att jag stannade till sju, vi pratade om allt möjligt,
åh vad det var bra och känndes bra att dom lyssnade.

Jag fick en jättefin klänning av sis, jag skulle byta den,
men så hann jag inte till dagen jag skulle byta,
jag stod och pratade om det med dom i affären,
så var hon värsta snäll och ringde till affären och sa att jag skulle komma en dag senare,
helt jätte snällt!! dom ska få ett extra fint julkort, och så tänker jag pyssla ihop en julklapp oxå!


nästa uppdatering;
jag har varit i falun en del och shoppat lite, lite i blge oxå, flängt runt osv.
men det får komma upp i bilderna jag tänker lägga upp, men det blir senare.

*Har fått värsta snygga tavlorna av Jimmy, på Marilyn.
*Jag har pysslat ihop en hel del julkort.
*Jag var på väg att svimma ett antal gånger men klarade mig.
*Patrik, snickaren som styr vårat kök är här titt som tätt.
*har fönster shoppat och shoppat snygga skor en del.
*pratat med farmor att vi ska skicka brev till Naemi (hennes syster i Australien)
*skickat brev och presenter till folk jag trodde fort. brydde sig.
*pratat med min kära<3 Ninan <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
*fått vetat att jag är välkommen till en jättefin familj när jag vill<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0