Britney Spears.

Det var verkligen sjukt bra! helt jävla jättebra!
Minns att jag så gärna ville se henne sist hon var i sverige,
men då gick det inte. men nu fick jag äntligen se henne!

Hon är ju inte någon som jag lyssnar på nu, men jag lyssnade mkt på henne när jag var yngre,
och sen är många, jag säger MÅNGA,
av hennes låtar som passar mig och EE perfekt att dansa loss till, och ja, ni ska bara veta vad vi kan ha kul.

men nu var det inte EE som var med, utan Jimmy, vart så förvånad när han sa att han ville följa med.
men åh, vad det har varigt roligt! :D

vi såg inte förbanden, det var något vi inte kände igen,
och sen var det: Joe Jonas, eller vad dom heter, som alla 13-åringar skriker åt, och är kära i.
nej, vi kom precis i till till när Britney började.
Jaa, så nu har en av mina barndomsdrömmar slagit in.


mot sthlm.


lika pigga båda två.


nu är vi framme. flaschigt kort va? :)


lite sådär halvklara.




påväg.

när vi kom fram så kollade dom ingenting, dom bara kollade biljetten extra noga,
men inte våra väskor. vi skulle kunna ha haft värsta bomben, en tre liter sprit.


ni vi kom in så såg jag två tjejer som hade samma kläder, som britney har,
i en av hennes första musikvideos, jag trodde det var några som skulle se konserten,
men sen när jag frågade om det var okej att ta ett kort, så såg jag dom höll i massa papper,
i plastfickor där det stod en massa grejer om britney, och lite "privata" grejer,
så dom jobbade tydligen för henne.

Jag såg helt störd ut, så därför svarta fläcken.

Jimmy agerade fotograf, det blev en väldans massa bilder,
och filmer, men nu slänger jag bara upp några. (han knäppte slut på hela mitt kamera minne.)














töntigt jag vet, men man måste ändå visa att man sett en av världens snyggaste och största stjärnor.


vi satt kvar till sist, dom fick lov att säga till oss att gå.


sen blev det lite med GT, Marilyn och Bob Dylan.


Dagen efter så hann vi in i en skivaffär, där dom sålde både nytt och begagnat, av jättemkt,
skivor, vinyl, LP, EP, DVD, tidningar, pins, osv osv. det blev 5 dvd, och 2 skivor, för 170 kr.
det är ju vad en DVD, bara kostar att köpa "ensam" på internet.
(och så fick jag en Mando Diao pins på köpet).








om man ska sumera allt, så blir det 4 1/2 GinTonic av 5 möjliga.
annledningen att det inte blev fem, var att dörrarna var skitsvåra att få upp,
jag fastnade inne i ett rum när vi hade jätte bråttom, kändes typ som fångarna på fortet.

Nej, men Tack Jimmy att du hängde på!
och fan vad glad jag är att sett britney. <3



Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är så himla glad att det blev lyckat och att ni hade det roligt!! <3

2011-10-19 @ 09:33:40
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0