EKG.

Idag var jag och tog blodprover och EKG.
det är löjligt jag vet, men jag ville mamma skulle följa med,
snart 23, och vågar inte gå själv.
jo jag vågar men känns bättre om man har någon med sig,
för då är dom mindre otrevliga mot en, då är det lix två mot en.
dom är verkligen otrevliga på VC i Kvarnsveden.

hur som helst så kunde inte mamma, (jag visste det ju redan innan),
men en annledning var att hon skulle se till att få upp mig i tid,
har en bra förmåga att försova mig, inte höra klockan osv. osv.

Men det gick bra en då, Jimmy följde med.
Iof, bara sitta i väntrummet och vänta är väl inte så kul,
men det gick på mindre en 10 min, och det kändes bra att ha någon som väntade på mig.
båda såg väl ut som två levande döda, iaf jag.
vi somnade så sent igår.

jag skulle vara där ett, och Jimmy väckte mig vid halv tolv och sa att jag borde gå upp så jag hann allt,
nej sa jag, och somnade om till tolv, sen somnade jag om till halv ett.
jag hade redan "gjort i ordning" allt jag skulle ha med, så jag var klar på fem min.,
innan Jimmy, som hade varit vaken en hel timme. haha :P

Ja, ibland är det svårt när det är hårt, eller vad säger du Dylan? glömm inte recceptet nästa gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0