falun

Jag var in till Falun i morse, skulle kolla en grej.
Ssis var snäll och stjutsade(stava?!) in mig,
och Jimmy hade varit snäll och sovit kvar, för att få upp mig,
så jag hann i tid.

jag skulle ta några prover och grejer,
men så hade jag helt glömt att man inte ska gå på toa 2 timmar innan.
precis när jag kom ut från toan, så ropade dom upp mitt namn,
och då kom jag på det.
skämdes värsta mkt när jag sa det, men som tur var, så var det en trevlig och snäll läkare,
så vi skämtade mest bort allt. tur. annars finns det dom som blir skitsura.
vi satt och pratade ett tag, en lite av knuten jag har i magen löstes upp. skönt,
fick en ny tid iaf. i nästa vecka. måste komma ihåg allt man inte får göra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0