föreläsning

Igår var jag och Jimmy och lyssnade på Kristian,
som pratade om sin resa genom cancern han drabbats av.
det var väldigt bra.

Efteråt så skulle man få ställa frågor om man ville,
och en av dom som "höll" i alltihopa skulle gå runt med mickrofon.
de var ingen som sa något, men jag satt och räckte upp handen,
men han såg mig inte, så jag reste mig och sa typ, "hallå här!"
så kom han med micken och jag sa;

-Jag ska inte ställa en fråga, utan jag vill säga att det var en fantastisk föreläsning, starkt, och så ska jag hälsa från Jessica som inte kunde komma. från hanna.

efter jag var klar så apploderade publiken,
sen rullade frågorna på, men det var bara jag som fick prata i micken. (och det vara bara jag som fick applåder)

det var svårt att ta kort, det var väldigt mörkt, och nersläckt,
men Jimmy tog ett par kort, och filmade en del.



Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så tuff och framåt! <3<3<3

2011-10-20 @ 20:40:42
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0