Spelman På Taket.

Jag och Jimmy var på Magasinet och såg Spelman På Taket, en teater musikal.
helt otroligt bra!! jag började längta värsta mkt till att få spela teater jag med!

Min gamla teater lärare, Caroline var med,
så det var en av annledningarna att jag ville gå och att få gå på teater.

Jag hann prata med henne efteråt, åh vad kul och härligt det var att få se henne!!!
Jag blev jätte jätte glad!, när hon frågade mig en fråga som jag tackade ja till <3

Hade tänkt att jag skulle ha tagit med en blomma, eller gjort ett kort, men det blev så stressigt,
så jag hann inte. får fixa det till nästa gång vi ses.


värsta flashig månen såg ut, ungefär som man satt dit en sån där liten pappgrej,
så blir när man använt ett hålslag.


vi missade båda bussarna, så jimmy fick ranga sin mum.


efter föreställningen så gick jag upp på sceenen(stava?),
bara för att,


det var så konstigt ljus, ser nästan ut som en sceen (stava?)
ur: The Blair Witch Project. (som jimmy så fint uttryckte sig.)


ja, såhär trött kan man bli efter en hel kväll med mig, teater, massa flumm, GT osv osv.
Men det var en trevlig och kul kväll iaf.

över och ut.// HH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0