stort och litet. litet och stort.

Den här helgen har inte varit den bästa.
fick ringa ambulans i fredags, mamma mådde inte bra.
men hon är lika envis som jag (anntar det är från henne jag fått det),
så hon ville inte åka in.
hon skrämmde mig rejält när jag hittade henne.
så i lördags så körde sis in henne till sjukhuset, jag var med.
hatar sjukhus.

en väldigt nära vänn till mamma ringde och ville prata med henne igår,
jag berättade situationen, hon brast ut i gråt, nästan så jag oxå gjorde det (gråter nu).


jag var så orolig för mamma, så jag sov inte så mkt,
så idag när hälsade jag på mamma, så sommnade jag på bussen,
han som körde hade tydligen försökt väcka mig flera ggr,
när jag vaknade, så sa han jag var framme, och att jag var en lätt väckt person,
hmm, undra hur många han väckt?

mamma blev jätte överraskad och glad.
vi satt och pratade om allt som hänt, nu förstår jag att hon blir rädd,
när jag får annfall, det var nästan samma sak som hände.
det var skönt att få träffa henne. hon lät och såg mkt piggare ut <3

Sis kom och hämtade upp mig vid kupolen,
var tvungen att shoppa mjölk och annat,
men mjölken är redan slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0