äckelbrödrost och äckelmig.

vaknade upp för typ två timmar sedan,
och blev jättesugen på rostat bröd, så jag sätter i bröd i rosten,
och börjar ta fram pålägg osv,
efter ett tag så ser jag, i ögonvrån värsta ljuset,
ungefär som ljus/lågor från en mashal(stava?!) som brinner "mkt",

jag vänder mig om, och ser att det brinner ur brödrosten!
blev livrädd, fick samma känsla i magen som när jag såg dörren bli svart,
och lågor komma in i mitt rum i kyna. jag slängde nästan i brödrosten i diskhon,
sen så började brandlarmet gå, och securitas ringer och frågar om allt är "under kontroll".

så vaknar såklar mamma, jag vågade inte säga att det slog upp lågor från brödrosten,
så bara att brödet blivit bränt i rosten.

kommer aldrig mer våga rosta bröd igen.

men det är klart, det var säkert meningen,
så jag skulle fatta att ett fetto som jag inte ska äta rostbröd.

Kommentarer
Postat av: Syster

Usch :(

2011-09-01 @ 06:58:36
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj, det lät läskigt!

2011-09-01 @ 19:38:38
URL: http://nian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0