kort

jag mötte upp jimmy snabbt på stan,
så pysslade vi ihop ett kort till dom i godis-affären.

dom är alltid så snälla och trevliga,
och för någon vecka sen, när jag var in där,
och hade fått ett jobbigt besked från läkarhuset,
så bröt jag ihop. jag började stor-gråta,
och hon var så snäll mot mig, satt och pratade med mig,
tills jimmy kom.

sen för några dagar sen, så ringde ett okänt nummer till mig,
så visade det sig, att det var hon i godisaffären som ringde,
hon sa att hon tänkt på mig hela veckan, och om någonting skulle hända,
så kunde jag komma in till dom, eller om jag behövde stjuts någonstans osv.
värsta snällt! <3

det är ju ett par som jobbar där, kände mig värsta dum när jag inte hade något till honom,
men hon fick ett par örhängen av mig, som jag gjort. och ja, kortet var ju till båda.

tänk att det finns människor som ställer upp.


jag och jimmy pysslar på biblioteket.


resultatet, suddig bild, men det står iaf "Tack för omtanken! från hanna!"


Dom syns inte så tydligt, men hon satte på sig örhängena direkt.
Jag glömmer alltid vad dom heter, får skriva ner det.
hon blev värsta glad iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0