kostym och pyjamas.

Mamma och jag åkte till röda korset igår, först blev det en sväng förbi sis,
jag passade på att ranga Jimmy och fråga om han ville med, för han hade aldrig varit där.

jag hittade inget som jag ville ha, brukar faktiskt alltid göra det,
men mamma och jag hittade på några av våra grejer som vi lämnat in.
bra och kul att dom ställt ut/ hängt ut det :)

På övervåningen har dom, ja vad ska man säga "50,60, 70 och 80-tals kläder",
Jimmy hittade på värsta snygga/stiliga kostymen,
det var 75 % på allt där uppe så han fick den för 20 kr! värsta billigt.

det var lite kul när han skulle betala, hon i kassan frågade om vi hade bil,
vi svarade ja, och hon bara: "ja, men då kan du ta den som den är, och du får galgen på köpet".



värsta stilig ^^
(han ville inte ha med huvudet)


Han fick låna ett spänne av mig, för håret började bli lite långt ;D
(han borstar tänderna föresten, om ni undrar vad han har i munnen.)


Senare så kom Bob Dylan och Marilyn Monroe på besök,
Dylan var tydligen ganska dålig, så Marilyn fick springa fram och tillbaka med medicin,
så hon missade "pyjamas", men det går nog i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0