kupolen. tre timmar.

igentligen så skulle jag bara ta bussen in till stan, och sen ta en sväng förbi kupolen,
och sen cykla hem min cykel,
men sen så tog jag en sväng till torget, dom säljer alltid värsta goda bröden,
massa olika frukter och grönsaker, så jag köppte på mig en del.
det blev så tungt att jag tog bussen hem iaf.

jag lämnade grejerna och skyndade mig till nästa buss mot stan.
hörde av mig till Dylan om han hade lust att följa med till kupolen,
och han var precis påväg dit, så det blev ju bra :)

Dylan skulle köpa nya hörlurar till sin MP3 (hanns katt hade lekt lite för mkt),
vi var på kupolen i 3 timmar!! helt sjukt. jag som hatar när det är massa folk överallt,
men jag trivdes med sällskapet så det var en trevlig vistelse. ;


Jag köpte en ny tröja till mamma, jag övertog hennes, och så gick den lite trasig,
så hon fick en ny.


samtidigt hittade jag dessa fina örhängel!!!, visst är dom värsta snygga!? :D


i samma veva hittade jag på dessa. vet inte hur många solglasögon jag har nu.


Så blev det ett sko fynd oxå. jag tog på mig dom när jag betalt dom,
shit vad dom är sköna!! helt mjuka.
hon i affären sa det oxå. att dom var värsta mjuka osv.
jag tog tom. en storlek mindre än vad jag brukar ha.
känns nästan så jag vill sova i dom.





köpte oxå en hårblås som man kan ha när man reser, och en större.
"kan vara bra att ha."


när jag kom hem så såg jag att jag ÄNTLIGEN! fått filmmusiken till fjärde pirates-filmen!
jag lyssnar nog mer på filmmusik än annan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0